Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ordu

Valilikler

T.C. İkizce Kaymakamlığı
T.C. İkizce Kaymakamlığı
T.C. İkizce Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • İKİZCE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İlanlar
  • İLETİŞİM
°C
16
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • İKİZCE
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Amirliği
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi
      • İlçe Halk Kütüphanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Emniyet Amirliği
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi
      • İlçe Halk Kütüphanesi
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
  • İLETİŞİM
 

İKİZCE KAYMAKAMLIĞI BANKA PROMOSYONU TEKLİFİ

26.01.2017
BANKA  PROMOSYONU İHALE İLANI
 
  • Adı                                              : İkizce Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    1. Adresi                                          : Merkez Mahallesi Hükümet Cad. No:6
      •  
  • Telefon ve Faks Numarası          : 371 2252- 371 2258
  1. İhale Konusu                                           : Banka Promosyon İhalesi
  2. İhale Usulu                                              : Kapalı Zarf ve Açık Arttırma Usulu
  3. Kurumdaki Çalışan Personel Sayısı        : 261
  4. Kurum  Personelinin Aylık Nakit Akışı : Yaklaşık olarak 914.581,00 TL              (Dokuzyüzondörtbinbeşyüzseksenbirlira)
  5. Promosyon  İhalesi Toplantı Yeri            : İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu
İkizce/ ORDU
 
  1. Promosyon  İhalesi Tarih ve Saati          :09/02/2017 Perşembe , Saat 10:00
 
 
 
Banka  Promosyonu  İhale Komisyonunun 24/01/2017 tarih ve  53813718-490-E.141 sayılı oluruna istinaden Salı günü,  saat  11:30'da yaptıgı toplantıda,   Banka  Promosyon   ihalesinde  uygulanacak  kriterler  ve  şartnameyi hazırlayarak;   Yukanda belirtilen  tarih ve saatlerde    promosyon   ihalesi    toplantısının yapılmasına, ihalenin  Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulu ile yapılmasına, Banka Promosyonu ihale  ilanı  ve eklerinin kurumun internet adresinde  yayınlanmasına, ilgili  bankalara  Banka Promosyon ihalesi Davet Mektubu  verilmesine karar  vermiştir.
 
Banka Promosyon İhalesinde uygulanacak kriterler:
  1. Banka Promosyon İhalesinde ekteki şartnamede belirtilen şartlar esas alınarak yapılacaktır
  2. Banka  Promosyonu  İhale Şartnamesi ve diger  belgeler http://www.ikizce.gov.tr/  görülebilir.
  3. Ekonomik  açıdan en avantajlı  teklif, kapalı zarf ve açık artırma usulleri ile belirlenecektir.
  4. Teklifler, en geç 09/02/2017 Perşembe günü, saat 10:00'a  kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı  Salonuna   ihaleye   katılacak  banka  yetkilileri tarafından  kapalı  zarf içerisinde getirilecek,  komisyon ve  diger  banka  yetkililerinin huzurunda   zarfların açılmasından sonra açık artırma yöntemiyle belirlenecektir.
 
 
Ek:
 
             1-Banka Promosyonu İhale Şartnamesi
 
BANKA PROMOSYONU İHALE KOMİSYONU
 
    BAŞKAN
Tuncay YAZICI
İlçe Yazı İşleri Müdürü
 
 
ÜYE
Murat KALYONCU
İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü
 
 
ÜYE
Orhan ÇÖPOĞLU
İkizce Mal Müdürü
 
ÜYE
Fezail ABAY
İlçe Nufüs Müdürü
 
ÜYE
Murat PARLAK
Halk Eğitim Merkezi Müdürü
 
 
ÜYE
Murat ÇİLESİZ
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü
 
ÜYE
Erdal EKİNCİ
İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdür V.
 
 
ÜYE
Yaşar EREM
İlçe Tapu Müdürü
 
 
ÜYE
Aydın TÜRKMEN
İlçe Emniyet Amiri
 
 
ÜYE
Mehmet AZAKLI
İlçe Eğitim Bir-Sen Sendika Temsilcisi
 
ÜYE
Aykut FİDAN
İlçe Milli Eğitim Müdürü
 
 
ANKA  PROMOSYON İHALESİ DAVET MEKTUBU
 
İKİZCE KAYMAKAMLIĞI
 
Sayı     :53813718-490-E.148                                                                                   25/01/2017
Konu   :Davet Mektubu
 
 Kurumun Adı                                               : İkizce Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Adresi                                                     : Merkez Mah. Hükümet Cad. No:6
    •  
  2. 371 2252- 371 2258
  3. İhale Konusu                                          : Banka Promosyon İhalesi
  4. İhale Usulu                                             : Kapalı Zarf ve Açık Arttırma Usulu
  5. Kurumdaki Çalışan Personel Sayısı       : 261
  6. Kurum  Personelinin Aylık Nakit Akışı            : Yaklaşık olarak 914.581,00 TL              (Dokuzyüzondörtbinbeşyüzseksenbirlira)
  7. Promosyon  İhalesi Toplantı Yeri           : İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu     İkizce/ORDU
  8. Promosyon  ihalesi Tarih ve Saati          :09/02/2017 Perşembe, Saat 10:00
 
 
Bu mektup ...../...../2017 Tarihinde [elden verilmiştir .
 
I Bankantn adı]
Sayın……… [Bankanm adresi}
 
 
 
İLGİ                         :09/02/2017 Perşembe günü, saat 10:00'da yapılacak alan Banka Promosyon İhalesi.
Banka Promosyon İhalesinde uygulanacak kriterler:
1-Banka Promosyon İhalesinde ekteki şartnamede belirtilen şartlar esas alınarak yapılacaktır.
2-Ekonomik  açıdan en avantajlı  teklif  Kapalı zarf ve açık artırma usulleri ile belirlenecektir.
3-Teklifler, en geç 09/02/2017 Perşembe günü,saat 10:00'a kadar İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu'na ihaleye katılacak  banka yetkilileri tarafından kapalı zarf içerisinde getirilecek komisyon ve diğer  banka yetkililerinin huzurunda açılan zarflardan  en yüksek verilen teklif üzerinden açık artırma yöntemiyle belirlenecektir.
Bilgileri  ve gereğini  rica ederiz.
 
Ek:
1-Banka Promosyonu  İhale  Şartnamesi
2-Banka Promosyon İhalesi Banka Yetkilisi Mektubu
3-Banka Promosyon İhalesi Teklif Mektubu
 
 
BANKA PROMOSYONU İHALE KOMİSYONU
            
BAŞKAN
Tuncay YAZICI
İlçe Yazı İşleri Müdürü
 
 
ÜYE
Murat KALYONCU
İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü
 
ÜYE
Orhan ÇÖPOĞLU
İkizce Mal Müdürü
 
ÜYE
Fezail ABAY
İlçe Nufüs Müdürü
 
ÜYE
Murat PARLAK
Halk Eğitim Merkezi Müdürü
 
ÜYE
Murat ÇİLESİZ
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü
 
ÜYE
Erdal EKİNCİ
İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdür V.
 
ÜYE
Yaşar EREM
İlçe Tapu Müdürü
 
ÜYE
Aydın TÜRKMEN
İlçe Emniyet Amiri
 
ÜYE
Mehmet AZAKLI
İlçe Eğitim Bir-Sen Sendika Temsilcisi
 
 
ÜYE
Aykut FİDAN
İlçe Milli Eğitim Müdürü
 
 
 
BANKA  PROMOSYON İHALESi BANKA  YETKiLiSi MEKTUBU
 
 
Sayı     :                                                                                                               ...../…/2017
Konu   : Yetkili Mektubu            
 
 
  • Adı                                                 : İkizce Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Adresi                                                 : Merkez Mahallesi Hükümet Cad.  No:6
    •  
  2. 371 2252- 371 2258
  3. İhale Konusu                                          : Banka Promosyon İhalesi
  4. İhale Usulu                                             : Kapalı Zarf ve Açık Arttırma Usulu
  5. Kurumdaki Çalışan Personel Sayısı       : 261
  6. Kurum  Personelinin Aylık Nakit Akışı            : Yaklaşık olarak 914.581,00 TL              (Dokuzyüzondörtbinbeşyüzseksenbirlira)
  7. Promosyon  İhalesi Toplantı Yeri           : İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu  İkizce/ORDU
  8. Promosyon  ihalesi Tarih ve Saati          :09/02/2017 Perşembe , Saat 10:00
 
 
 
 
BANKA  PROMOSYONU İHALE KOMiSYONU BAŞKANLIĞINA
 
1-      ........................... Bankasını temsil etmeye ve onun adına hareket etmeye tam yetkili olarak ve verilen tüm yeterlik   şartlarını ve bilgilerini gözden geçirip tamamını anlayarak, Banka Promosyon ihalesine yeterlik  için değerlendirilmek üzere başvurmaktayız.
 
2-Banka Promosyonu İhale  Komisyonu daha fazla bilgi için Bankamızla irtibat kurabilir.
 
3-Aşağıdaki isim ve imzalar  Bankamız adına hareket  etmeye  tam yetkilidirler. İmza sahipleri olarak bu başvurudaki taahhüt  ve bilgilerin tam, gerçek ve her detayı ile doğru olduğunu bildiririz.
 
Sıra
Adı ve Soyadı
Bankadaki Görevi
İmzası
 
l.yetkili
 
 
 
 
2.yetkili
 
 
 
 
3.yetkili
 
 
 
 
 
 
 
 
Adı SOYADI
.............Bankası Yetkilisi
imza
 
BANKA  PROMOSYON İHALESİ TEKLİF MEKTUBU
 
 
Sayı     : 53813718-490-E.146                                                                      25/01/2017
Konu   : Teklif Mektubu
 
 
  • Adı                                                :İkizce Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
  1. Adresi                                                : Merkez Mahallesi Hükümet Cad. No:6
    •  
  2. 371 2252- 371 2258
  3. İhale Konusu                                     : Banka Promosyon İhalesi
  4. İhale Usulu                                        : Kapalı Zarf ve Açık Arttırma Usulu
  5. Kurumdaki Çalışan Personel Sayısı  : 261
  6. Kurum  Personelinin Aylık Nakit Akışı: Yaklaşık olarak 914.581,00 TL              (Dokuzyüzondörtbinbeşyüzseksenbirlira)
  7. Promosyon  İhalesi Toplantı Yeri      : İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu  İkizce/ORDU
  8. Promosyon  ihalesi Tarih ve Saati     :09/02/2017 Perşembe , Saat 10:00
 
 
 
 
 
 
Banka Promosyonu İhale Komisyonunca 09/02/2017 Perşembe günü, saat 10:00'da ihalesi yapılacak olan Banka Promosyon İhalesi işine ait şartname incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.İhaleye ilişkin olarak aşağıdaki hususları içeren teklifimizin kabulunu arz ederiz.
 
Banka Promosyonu olarak kişi başına  .........................................TL ödemeyi kabul ve taahhüt ederiz.
 
Saygılarımla.
 
 
Adı SOYADI
.............Bankası Yetkilisi
İmza
 
 
 
İKİZCE KAYMAKMALIĞI
BANKA PROMOSYONU İHAYE ŞARATNAMESİ
Kuruma ilişkin Bilgiler
 
1- İdarenin Adı
İkizce Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
A)Adresi
Merkez Mah. Hükümet Cad. No:6 İkizce/ORDU
B)Telefon ve Faks Numarası
0452 371 2252-0452 371 2258
C)Elektronik Posta Adresi
ikizce@ikizce.gov.tr
2-İhale Konusu ve Kapsamı
İkizce Kaymakamlığı Banka Promosyon İhalesi
3-İhale Usulü
4734 Sayılı Kamu İhale Kanuna Tabi Olmayan Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulü
4- İdarede Çalışan Personel Sayısı
261 (657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa Eğitim Öğretim-Genel İdari Hizmetleri-Teknik Hizmetler-Sağlık Hizmetleri-Yardımcı Hizmetler-4/C)
5- İdarenin Yıllık Yaklaşık Nakit Akışı
10.791.755,16 TL.
6-Promosyon İhalesinin Yapılacağı Yer
İkizce İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu (Merkez Mahallesi Hasan Kalyoncu Cad. No:34/4  İkizce /ORDU)
7-Promosyon İhalesi Tarih ve Saati
09/02/2017 Perşembe Günü saat 10:00
İstekliler, ihaleye ilişkin bilgileri yukarıdaki adres ve numaralardan görevli personelle irtibat kurmak suretiyle ya da http://www.ikizce.gov.tr/ adreslerinden temin edebilirler. Teklifler,  ihale   tarih  ve   saatine  kadar   yukarıda  belirtilen  yere verilebilecektir. İhale tarih ve saatine kadar  kuruma ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
 
Dayanak
Bu  protokol; Başbakanlığın 20/07/2007 tarih ve  2007/21, 05/08/2008 tarih ve  2008/18 ile 10/08/2010 tarih   ve  2010/7  saylı   Genelgeleri,  17/07/2012  tarih, 28356   saylı   Resmi Gazetede yayınlanan  Maliye   Bakanlığı  Muhasebat  Genel  Müdürlüğü’nun  1 sıra no.lu   Genel Tebliğine ve Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 15/04/2014 tarih ve 43942091/45.03/1946247 sayılı yazısına dayanılarak hazırlanmıştır.
 
Tanımlar
Kurumlar                  : İkizce Kaymakamlığı ve ilgili kurumlar ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı Okul/Kurumlar
Harcama Yetkilisi        :İkizce İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü 
Personel                        :Kurumların birimlerinde sürekli görev yapan kadrolu ve sözleşmeli tüm çalışanları
Maaş                                                           :Bordroya dayalı olarak personele yapılan aylık ve ücret (Bunlarla   birlikte ödenen aile yardımı vb. özlük hakları) ile ilgili ödemeleri,
Diğer Ödemeler            : Personele maaştan ayrı olarak ödenen Ek Ders, Fazla Mesai Ücreti, Geçici Görev Yolluğu vb. ödemeleri, Sınav Görevi Ödemeleri vb.
Komisyon                     : Personel maaş ve ödemelerinin bankacılık ödeme sistemi aracılığıyla yapılması ile ilgili olarak protokol yapılacak bankanın seçimi ve promosyon tutarının  belirlenmesine ilişkin  çalışmaları yürütmek üzere Kaymakamlık  Onayı ile oluşturulan komisyonu,
Banka                                :İhaleyi kazanan ve sözleşme imzalanan  bankayı,
İstekli                         :İhaleye teklif veren her bir bankayı,
Promosyon                :Maaş ve diğer ödemelerin, bankacılık ödeme sistemi aracılığıyla yapılması karşılığında banka tarafından personelin hesabına aktarılmak amacıyla personel hesabına ödenmesi gereken toplam  nakit parayı,
Protokol                     : Kurum ile banka arasında imzalanan  sözleşmeyi ifade eder.
 
Protokolün Kapsamı
İkizce Kaymakamlığı ve ilgili kurumlar ile Milli Eğitime bağlı tüm okul ve kurumlarda  görev yapan tüm personelleri kapsamaktadır.
         Protokolun geçerli  olduğu  süre içinde kurumlarımıza  açıktan ve naklen atanan personel ve bu ihale  sonrası promosyon ödemesinden faydalanmamış, ücretsiz izinden dönen personel de bu protokol  kapsamındadır.
 
GENEL ŞARTLAR
 
 
1- Protokolun süresi 3 (üç) yıl olup, 36(Otuzaltı) aylık  ödeme süresi esas alınacaktır.
 
2- Protokolun başlangıç tarihi  19/03/2017’ dir. Protokolun bitiş tarihi herhangi bir yazışma ve bildirim olmaksızın 19/03/2020'dir.
 
3- İhale, ekli listede adı geçen kurumlar ve okullarda görev yapan personellerin maaş, ek ders, yolluk, sınav ücreti ve diğer ödemelerini kapsamaktadır.
 
4- Ekli listede adı geçen okul ve kurumların bünyesinde görev yapan 23/01/2017 tarihi itibariyle yaklaşık 261 (657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi devlet memurları ve 4/C’ li personeller)  personel bulunmakta olup, 2016 yılı için maaş, ücret ve diğer ödemeler dahil edilmek suretiyle yaklaşık yıllık 10.791.755,16 TL nakit akışı olacağı tahmin edilmektedir. (Nakit akışına kadrosuz usta öğretici, ücretli öğretmen, stajyer ve burslu öğrenci ödemeleri dahil edilmemiştir. Ayrıca yıllık nakiş akışı hesaplanırken 2. Altı aylık dönemde yapılacak olan %4 lük zam hesaba katılmış, öğretmenlerin yaz tatilinde almayacağı ek ders ücreti ise hesaba katılmamıştır.)
 
5-  Komisyonumuz ihale tekliflerini personelin işlem yapma konusunda sıkıntı çekmeyeceği, en yüksek teklifi veren ve ulaşım, yurt çapında yaygın şube ağı, ödeme noktası vb. kriterleri dikkate  alarak bu şartlara uyan bankaya vermeyi esas almakta serbesttir.
 
6- İdarece; Personelin Maaş ve ücret ödemeleri, ödeme tarihinden iki iş günü önce Bankada bulunan idare hesaplarına aktarılır. Banka bu ödemelerin memur maaş hesaplarına aktarım işlemini, her ayın 15 inin başladığı gece saat:00.01’de başlayıp gece boyu devam ederek hesap sahibi personelin kullanımına hazır hale getirecektir. Diğer ödemeler (Ek Ders, Fazla  Mesai Ücreti, Geçici Görev  Yolluğu, Sınav görev ücretleri  vb.) ise banka listesinin/EFT’in yapıldığı andan itibaren 24 saat içerisinde hesap sahibi personelin kullanımına hazır hale getirilir.
 
7- Maaş ödemelerinde,  Bayram Tatili ve Hükümetin erken ödeme yapacağı dönemlerde bu şartnamenin 6. Maddesinde belirtilen hükümler geçerli olmayıp Hükümetin ödeme günü olarak belirlediği günde ödeme yapılacaktır.
 
8- Anlaşma yapılan banka; anlaşma süresince, ATM, BTM, ek kart ve kredi kartlarının verilmesi, yenilenmesi, değiştirilmesi, iptal edilmesi veya kullanılmasından dolayı, idare veya personelden adı geçen kartlardan yıllık kart ücreti, işlem masrafı, havale ücreti ve EFT ücreti veya her ne ad altında olursa olsun hiçbir masraf ve/veya ücret vb. talep etmeyecektir. Personelin ihale konusu ücret ödemeleri için açılan vadesiz hesaplardan da hesap işletim ücreti alınmayacaktır. Banka,  anlaşma  süresince  maaş alan personelimize internet  ve  telefon  bankacılığı, ATM/BTM ve  şubede verilen  bankacılık hizmetlerinde ayrıcalık ve öncelik  tanıyacaktır. Banka, kurumların birimlerinin bulunduğu ilçelerde şubesi ya da ATM'si bulunmaması durumunda,  bu  yerlerde   görev   yapan   personel   için   o  ilçede  ATM'si  bulunan   bankalarla anlaşacaktır.   Anlaşmalı   olduğu   ATM'Ierden   gerçekleştirilecek  para  çekme, para  yatırma, havale, EFT  işlemleri için  sözleşme  süresince  personelden  aylık  ya  da  yıllık  işletim ücreti, işlem masrafı vb. ücret alınmamasını  sağlayacaktır.
 
9- Sözleşme süresince diğer bankalar üzerinden yapılacak havale, EFT ve düzenli EFT talimatlarından banka mevzuatına göre ücret alınabilir. Ancak; Aynı Banka Üzerinden şube İçerisinden yapılan, ATM ve BTM’ lerden, İnternet Bankacılığı ve Telefon Bankacılığı üzerinden yapılan Havale, EFT ve düzenli EFT işlemlerinden Havale-EFT ücreti veya her ne ad altında olursa olsun hiçbir masraf ve /veya ücret v.b. talep edilmeyecektir.
 
10- Anlaşma yapılan banka; promosyonun tamamını, ilk maaş ödeme tarihini takip eden en geç 10 gün içerisinde personel listesine göre idareden maaş alan tüm personelin hesaplarına 1 (Bir) defada peşin olarak yatıracaktır. Kaç personelin hesabına ne kadar ödemenin yapıldığı bilgisi Banka tarafından 2 (İki) iş günü içerisinde Kuruma yazılı olarak bildirmek zorundadır.
 
11- Anlaşma yapılan banka; idare personeline BTM ve ATM’leri herhangi bir masraf, komisyon vb. talep etmeden kullandıracaktır. Banka içi iş ve işlemlerde sıkıntı yaşanmaması için bir personel görevlendirilecektir.
 
13-Anlaşma yapılan banka; maaş ve diğer ödemelerde haftanın her günü ve saatinde BTM ve ATM’lerde yeterli miktarda para bulundurmakla yükümlüdür.
 
14- Promosyon anlaşmasından sonra; idareye yeni ataması yapılan, açıktan atanan, başka kurum ve kuruluşlardan naklen gelen (kadrosu Müdürlüğümüze bağlı bu promosyon ihalesi kapsamındaki okul/kurumlar arası nakiller hariç) ve diğer bankalarla promosyon anlaşması biten okul ve kurumların personelleri ile anlaşma tarihinde ücretsiz izinde bulunan personellerin göreve başlaması halinde, idarenin yazılı talimatı üzerine isimleri bildirilen personellere, promosyon tutarları banka tarafından; kişi başına belirlenen promosyon tutarının 36 ay’a bölünüp personelin maaş alacağı ay(protokolün bitiş tarihi esas alınacaktır) sayısı ile çarpılması sonucu bulunur. Bulunan bu tutar kişilere ilk maaş ödemesiyle birlikte 1 (Bir) defada peşin olarak yatırılacaktır.Ücretli öğretmen, burslu ve stajyer öğrenciler kamu görevlisi olmadığından promosyon ödemesi yapılmayacak olup, harcamalarda bütünlüğü sağlamak amacıyla ödemesi anlaşmaya varılan banka üzerinden yapılacaktır. Ücretli öğretmen, burslu ve stajyer öğrencilerin de hesaplarından diğer personellerde olduğu gibi herhengi bir masraf ve hesap işletim ücreti alınmayacaktır. Banka, kurumdan herhangi bir nedenle (nakil, istifa, emeklilik, ücretsiz izin, ölüm vb.) görevinden ayrılan  personelden ya da kurumdan, ödemiş olduğu  promosyonun iadesini talep edemez.   Protokol   süresince,   kurumumuzun  idari   bağımlılığının  değişmesi   veya   kuruluş yasasının iptal  edilmesi  durumunda personele  ödenen promosyon tutarlarının iadesi talep edilmeyecegi gibi herhangi bir hak talebinde  de bulunulmayacaktır. Ayrıca Protokol  dahilinde  promosyon   almış olup, istifa, naklen atama, sözleşme feshi vb. nedenlerle görevinden ayrılmış olan personele, protokol süresi içinde tekrar  göreve  başlaması halinde ikinci defa promosyon verilmeyecektir.
 
15- 2017 yılında banka BTM ve ATM’lerinde idare personeli için günlük, maaş kartı ile minimum 1.500,00 TL nakit çekim limiti olacaktır. Banka,   kurum   personeli   adına   otomatik  olarak   vadesiz   maaş  hesabı açacak   ve personel  adına  ücretsiz  olarak   ATM  Maaş Kartı  düzenleyecektir. Bu limit her yeni yılda 250,00 TL arttırılacaktır.
 
16- Anlaşma yapılan banka; idare personelinin bankacılık işlemlerini daha kolaylıkla yapabilmesi için diğer bankalara ait BTM ve ATM’ lerden    sözleşme imzalanan bankanın kendi BTM ve ATM’lerinden yararlandırdığı şartlarda idare personeli faydalanacaktır. Bu duruma ilişkin diğer banka ile yapılan sözleşmeyi idare ile yapılacak promosyon sözleşmesi aşamasında belgelendirecektir. Hesap açma işlemleri; personelin kendi idaresine gönderilen banka personelleri tarafından her personel adına vadesiz maaş hesabı ve personelin isteği halinde ek hesap ve fon hesabı açtırması şeklinde olacaktır.
 
17- Anlaşma yapılan banka; bankamatik cihazında oluşacak arıza ve para bitimi durumunda en kısa zaman içerisinde mevcut duruma müdahale edip hizmetin devamını sağlamak konusunda azami özeni gösterecektir.
 
18- İdare personelinin talebi olmadan nakit avans kredisi açılmayacaktır. Ayrıca bireysel kredi ürünlerinde idare maaş personellerine uygun faiz oranları ile kredi verilecektir.
 
19- Anlaşma halinde imzalanacak sözleşme eklerine tahakkuk edecek damga vergisi ile yükümlülüğün yerine getirilmesine ait her türlü harç, resim ve vergiler ile KDV Banka’ya aittir.
 
20- Anlaşma yapılan Banka şubesinin herhangi bir sebepten dolayı kapanması halinde sözleşme idare tarafından fesih edilecek olup, sözleşme fesih olması durumunda personele ödenen promosyon geri alınmayacaktır.
 
21-  Personel ve nakit akışındaki düşüşlerden idare herhangi bir mesuliyet altına sokulmaz
 
22-  Personel kimlik ve iletişim bilgileri vs. 3. Kişi, şahıs ve firmalarla paylaşılması kesinlikle sözleşmeye aykırılık teşkil etmekte olup, idarenin bankayı dava etme hakkı saklı kalacaktır.
 
23- Banka, personelin hesaplarına   yatırılan aylık  maaşlarından (icra kesintisi, kişi borcu, personelin  kendi rızasıyla imzaladığı  sözleşme, yazılı beyan,  bankaya  bulunan  kişisel borçlar vb. durumlar hariç)kesinti  yapmayacaktır.  Kesinti  yapılması  gereken  durumlarda, kurumdan yazılı  görüş alınacak  ve  bu  görüş doğrultusunda  hareket  edilecektir. Maaşında   icra  takibi, nafaka gibi yasal kesintisi bulunanların kesintisi kurum  tarafından yapılacaktır.
 
24-   Bakanlar Kurulu tarafından imzalanan “ Çalışanların işverenleri aracılığıyla otomatik olarak emeklilik Planına dahil edilmesine ilişkin usul ve esaslar hakkında yönetmelikte kamu çalışanlarının 1 Nisan 2017’den itibaren sisteme dahil edilmesiyle; çalışanların ücretinden kesilecek asgari katkı payı miktarının, ilgisine göre prime esas kazancın  veya emeklilik keseneğine esas aylığın %3’ü oranındaki BES miktarı promosyon anlaşması yapılan banka şubesine yatırılacaktır.
 
25- Personelin maaş hesabı,  personelin  talebi  olmadan  banka  tarafından  değerlendirmeye (yatırıma) tabi tutulmayacaktır. (Or:Her türlü sigortalama, yatırım hesabı, yatırım fonu vb.)
 
26- Banka, kurum  adına açılan hesaplardan  da hesap işletim ücreti, işlem  masrafı vb. adlar altında  hiçbir  masraf  ve  ücret almayacak, bankadaki  kurum   hesaplarından kurumun  diğer bankalarda  mevcut  TL ve döviz hesaplarına  yapılacak havale  ya da işlemlerden hiçbir masraf, komisyon  vb. almayacaktır.
 
27- Banka, kredi  almaya  engeli  olmayan  personelin  bireysel  (Tüketici, Konut,  Otomobil) kredi taleplerinde, bankanm  güncel  faiz oranı ve dosya masrafı vb. ücretlerde makul  seviyede indirim yapacaktır.
 
28- Promosyona dahil tüm kamu çalışanlarının aylık maaş ödemesi sırasında banka ATM’lerinde günlük para çekme limiti 1.500(Bin beşyüz)TL’den az olmayacaktır.
 
 
TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRME USULÜ
 
29- Banka promosyon görüşmesi kapalı zarf ve akabinde açık artırma usulü ile yapılacaktır. Promosyon teklifleri ekte örneği sunulan ve İkizce Kaymakamlığı, ilgili kurumlar tarafından hazırlanan standart teklif mektubuna rakam ve yazı ile yazılarak ilgi bankanın imza atmaya yetkili bir kişisi tarafından imzalanarak verilecektir. Teklif   zarfının  üstünde;  bankanın   adı, açık adresi,  teklifin  hangi  işe ait  olduğu  ve ihaleyi  yapan  kurumun adı ile  adresi  bulunmalıdır.  Teklif  zarfının  kapatıldığı  yer  imzalı  ve mühürlü ya da  kaşeli  olmalıdır. Şartnamede belirtilen saate  kadar  verilen  teklifler sırasıyla alınacak ve teklif  teslim  tutanağına kaydedilecektir. Alternatif teklif verilmeyecektir. İhale   tarih   ve  saatinde   içerisinde ihaleye  teklif   vermeye   ve  sözleşme  imzalamaya yetkili  olduğunu  gösteren  yetki  formu  (Ek-1)  ile  teklif  mektubunun (Ek-2)  bulunduğu   teklif zarfları komisyona  teslim edilecektir.
 
30- Promosyon teklifleri nakit TL cinsinden verilecektir. İdare tarafından Promosyon karşılığında ödenmesi için herhangi bir fatura makbuz ya da mali değeri olan belge verilmeyecektir.
 
31- İhale saatine kadar verilen teklifler alınış sırasına göre açılacak, zarf içinde sunulan belgeler kontrol edilecek ve teklife yetkili olduğunu gösteren belge ile teklif mektubunun bulunup bulunmadığı ihale komisyonunca incelenecektir. Belgeleri eksik ya da hatalı olan istekliler  ihale dışı bırakılacak olup, teklif mektubu bu şartnamede belirlenen usule uygun değil ise değerlendirmeye alınmayacaktır. Belgeleri tam olan isteklilerin teklifleri hazır bulunan isteklilerin huzurunda alınış sırasına göre açıklanmasını ve teklif tutanağına kayıt edilmesini müteakip pazarlık usulüyle ihaleye devam edilecektir. Banka yetkilileri tekliflerini yenilemekte/yenilemeyerek ihaleden çekilmekte serbesttir. İhaleye açık artırmaya katılan bankalarla devam edilecektir. Açık arttırmada toplam ihale bedeli üzerinden en az 10.000 TL (Onbin) lik dilimlerle artırım yapılacaktır. Komisyon ihale sırasında bankaların genel merkezleri ile görüşme yapabilmeleri için ihaleye 20 dk. ara verebilecek veya istekli bankalar ihale esnasında 20 dk. süre talebinde bulunabileceklerdir. İhale istekli bankaların son tekliflerini sunana kadar devam edecek olup, istekli bankaların son tekliflerini sunmaları ve tek istekli kalıncaya kadar devam edecek, son istekli kalmasına müteakip ihale sonlandırılacaktır.
 
32- Yukarıda belirtilen şartlar dahilinde en yüksek teklifi veren bankayla sözleşme imzalanması esastır. İhale üzerinde kalan istekli bankaya bu karar yazılı olarak bildirilecek ve sözleşmeye davet edilecektir. İstekli bankanın, bu davetin tebliğ tarihini izleyen en geç 5 (beş) işgünü içinde sözleşmeyi imzalaması şarttır.  Ancak; En yüksek teklifi veren istekli, sözleşme imzalama süresi içinde sözleşmeyi imzalamaması durumunda ihalede  verdiği son   teklifin  %5(yüzde  beş )'ini   ceza   olarak kurumlara ödemeyi  kabul  eder.  Bu aşamadan sonra  ihale komisyonu sırasıyla aynı  koşullarda en  yüksek  2., 3. Yüksek teklifi veren banka ile sözleşme yapılmasına karar vermeye yetkilidir. Sözleşme Ordu İkizce İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü ve ilgili kurumlar ile Banka Yetkilileri arasında imzalanacaktır. Sözleşmeden sonra yüklenici banka, sözleşmenin başlayacağı ilk güne kadar tüm işlemlerini hazır hale getirecektir.
 
33- Sözleşme imzalanana banka, sözleşme ve eklerinden doğan tüm kanuni yükümlülüklerin yerine getirilmesine ait her türlü vergi, KDV, resim ve harçları karşılamakla yükümlü olup, sözleşmeden önce vergilerin yatırıldığını gösterir makbuzları Müdürlüğümüze ibraz etmek zorundadır.
 
34- İhaleye katılan istekli banka iş bu şartnamenin tüm hükümlerini kabul etmiş sayılır.
 
 
CEZAİ HÜKÜMLER
 
35- Açık artırma sonucunda promosyon ihalesini kazanan banka, protokol (sözleşme) imzalamaya yanaşmaması halinde açık artırma sonucunda verdiği teklifin % 10’u oranında idarenin bildireceği bir banka hesabına bildirim tarihi itibariyle 2 ay içerisinde ödeme yapmak zorundadır.
 
36- Anlaşmalı banka, bu şartnamede belirtilen şartları yerine getirmekle sorumludur.
 
37- Anlaşmalı banka, yükümlülüklerini yerine getirmediği takdirde; 1. defa yazılı olarak uyarılır. 2. defa tekrarında sözleşme bedelinin % 3 ‘u oranında ceza verilir. 3. defa tekrarında ise sözleşme tek taraflı olarak feshedilir. Bu durumda banka herhangi bir hak talep edemez ve davacı olamaz.
 
38- Banka anlaşma halinde imzalanacak sözleşme ile üstlendiği işleri İdarenin yazılı izni olmaksızın tamamen veya kısmen bir başkasına devredemez. Devrettiği takdirde her türlü sorumluluğu Banka’ya ait olmak üzere idare, mahkemeden bir karar almaya, ihtar ve protestoya gerek kalmaksızın sözleşmeyi sona erdirir. Bu durumda Banka, idareden herhangi bir hak iddia edemez.
 
39- Komisyon, banka promosyonuna ilişkin ihaleyi hiçbir gerekçe göstermeksizin yapıp yapmamaya, yapılmış olan ihaleyi iptal etmeye ve yinelemeye yetkilidir. İdare bütün tekliflerin reddedilerek ihalenin iptal edilmesi nedeniyle herhangi bir yükümlülük altına giremez.
 
40- Anlaşma  yapılan bankanın,  banka   şubesinin herhangi  bir  sebepten  dolayı kapanması halinde  sözleşme  kendiliğinden sona erer. En az bir  ay  öncesinden  haber  vermek  suretiyle taraflar   karşılıklı   anlaşarak   sözleşmeyi   sona  erdirebilir.  Bu  durumlarda taraflar  hak  iddia edemez.
 
 
41- İhtilaf halinde Ordu Ünye İcra Daireleri ve Ordu Ünye Mahkemeleri yetkilidir.
 
 
Bu şartname 41 maddeden ibaret olup, komisyonumuz tarafından hazırlanmıştır.
 
 
 
BANKA PROMOSYONU İHALE  KOMİSYONU
 
 
 
 
 
BAŞKAN
Tuncay YAZICI
İlçe Yazı İşleri Müdürü
 
ÜYE
Murat KALYONCU
İlçe Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü
 
ÜYE
Orhan ÇÖPOĞLU
İkizce Mal Müdürü
 
ÜYE
Fezail ABAY
İlçe Nufüs Müdürü
 
ÜYE
Murat PARLAK
Halk Eğitim Merkezi Müdürü
 
ÜYE
Murat ÇİLESİZ
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü
 
ÜYE
Erdal EKİNCİ
İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdür V.
 
ÜYE
Yaşar EREM
İlçe Tapu Müdürü
 
ÜYE
Aydın TÜRKMEN
İlçe Emniyet Amiri
 
ÜYE
Mehmet AZAKLI
İlçe Eğitim Bir-Sen Sendika Temsilcisi
 
ÜYE
Aykut FİDAN
İlçe Milli Eğitim Müdürü
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Kurumsal e-Posta
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Merkez Mahalle Yakup Kaygı Sokak No:12 İKİZCE/ORDU
(0452) 371 2252
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız